Dotazník stylů učení (LSI-CZ)
Kategorie:
Téma:
Dotazník stylů učení je určen pro žáky 3. - 9. ročníků ZŠ a studenty středoškolského stupně školní docházky. Poskytuje údaje o individuálních preferencích při učení - o optimálním prostředí, činnostech při výuce, sociálních a motivačních faktorech, které maximalizují výkon jedince. Dotazník slouží k diagnostice a zároveň nabízí i konkrétní doporučení pro intervence. Je proto vhodný zejména pro učitele, jimž přináší rady, jak zacházet s žáky různých učebních stylů.
Dotazník byl standardizován na souboru 1325 dětí. Reliabilita dotazníkových škál ve smyslu vnitřní konzistence dosahuje mediánové hodnoty 0.73 (Cronbachovo alfa). Konstruktovou validitu dotazníku dokládají zahraniční i domácí korelační studie.
Autoři české verze: Václav Slavík a Jiří Mareš
Autoři původní verze: Rita Dunnová, Kenneth Dunn, Gary E. Price
Rok vydání: 2004
Počet stran: 79
Vydavatel: Institut pedagogicko-psychologického poradenství
Forma: tužka-papír
Distributor: Národní pedagogický institut České republiky
Typ publikace: Psychodiagnostická metoda
Využití: Posouzení stylů učení
Administrace: individuální, skupinová
Kvalifikace: B + kurz
Obsah sady:
- Manuál
- Dotazník (10 ks)
Uživatelé: psycholog, speciální pedagog