Připravenost na školu
Annotation
Originální český nástroj BTFS slouží ke komplexní diagnostice úrovně rozvoje fonologického uvědomování v předškolním věku, tedy ke zjišťování předpokladů a připravenosti dítěte na proces učení se číst a psát. Skládá se z 10 subtestů (např. skládání a rozkládání pseudoslov, test rychlého jmenování, opakování vět) a jeho administrace trvá obvykle 90 - 120 minut. Doporučujeme rozdělit na 2 sezení po 45 - 60 minutách. Vyhodnocení celé baterie je cca 30 minut.
|
|
Annotation
Jedno balení spotřebních částí testu obsahuje 100 ks testovacích sešitů a 10 ks volných záznamových listů (prostorové vnímání a doplňující škály). Lze objednat maximálně 5 sad spotřebního materiálu (na pracoviště/kraj). Volné záznamové listy se smí dále kopírovat.
|
|
Annotation
Původní česká metoda umožňuje časově nenáročnou diagnostiku receptivního slovníku (dítě ukazuje na obrázky vystihující zadané slovo) a schopnosti dítěte opakovat věty přehrávané ze záznamu. Metoda tak umožňuje souběžné posouzení receptivní i expresivní stránky jazykových schopností dítěte ve věku 4;6–7;6.
|